Powered by Smartsupp

Garantie


Wordt jouw vraag in de onderstaande FAQ niet beantwoord? Neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@bosmenshop.nl of 0113-217970.

Heb ik garantie op mijn artikel?

Ja, voor alle artikelen die je in het afgelopen jaar bij ons hebt gekocht, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niks af aan de wettelijke garantie.

Hoe lang heb ik garantie?

De wettelijke garantie op artikelen vervalt na 1 jaar. Wel is het belangrijk dat het artikel gedurende deze periode op de juiste wijze is gebruikt. Bijvoorbeeld: als je er voor kiest om met je kostuum te gaan mountainbiken vallen eventuele gebreken niet meer onder de garantie.

Mijn artikel vertoont gebreken. Wat moet ik nu doen?

Wat vervelend om te horen! Het beste wat je kunt doen is contact opnemen met onze klantenservice via 0113-217970 of klantenservice@bosmenshop.nl. We zullen je dan zo snel mogelijk verder helpen!

Heb je nog andere vragen over garantie?

Neem dan contact op met onze klantenservice via 0113-217970 of via klantenservice@bosmenshop.nl.

Heb je een klacht?

Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen met onze klantenservice. Stuur een omschrijving van jouw klacht, indien het een artikel betreft graag onder vermelding van order en artikelnummer, en bij voorkeur met één of meerdere foto's naar klantenservice@bosmenshop.nl. Wij zullen dan in overleg met jou zo snel mogelijk een passende oplossing zien te vinden. Je krijgt van ons in ieder geval binnen 14 dagen na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie. Bent je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).