Powered by Smartsupp

Bestellen & Betalen


Wordt jouw vraag in de onderstaande FAQ niet beantwoord? Neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@bosmenshop.nl of 0113-217970.

Hoe gaat het bestelproces?

In onze webshop kun je verschillende artikelen in de winkelmand toevoegen. Vervolgens kun je op de oranje bestelknop klikken om verder te gaan in het bestelproces. Je kunt nu kiezen om in te loggen in jouw account, een account aan te maken of verder te gaan als gast. Na het invullen van jouw gegevens kun je de betaalmethode kiezen en vervolgens jouw bestelling afronden.

Bij Bos Men Shop kun je op veel verschillende manieren betalen. Altijd veilig en binnen jouw eigen vertrouwde bankomgeving. 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Tijdens het bestelproces geven wij een verwachte leverdatum aan. Dit kun je ook terugvinden in jouw account bij Bos Men Shop. We streven ernaar om jouw bestelling z.s.m. te versturen.

Wat is jullie levertijd?

De levertijd kan verschillen per artikel. Daarom kun je voor de levertijd van jouw order het beste in de winkelmand kijken; daar staat altijd de verwachte leverdatum voor deze specifieke order. In de meeste gevallen kunnen wij jouw order de volgende dag al leveren.

Wat is de status van mijn bestelling?

De status van je bestelling kun je in jouw account terugvinden. Is je bestelling al door ons verzonden? Kijk dan in de track and trace die je via e-mail hebt ontvangen waar jouw pakketje nu is. Mocht je nog vragen hebben, kun je altijd contact met ons opnemen.

Kan ik vanuit het buitenland bestellen?

Ja, het is mogelijk om vanuit andere landen bij Bos Men Shop te bestellen. Bestellingen naar Nederland, België en Duitsland met een bestelwaarde van €30,- of meer worden gratis verzonden. De verzendkosten naar andere landen binnen Europa bedragen gemiddeld €13,- en worden bij jouw bestelling opgeteld. De verzendkosten naar landen buiten Europa bedragen, afhankelijk van het gewicht van de zending, € 29,90. Mocht het niet lukken, kun je contact met ons opnemen zodat we je verder kunnen helpen!

Kan ik achteraf betalen?

Ja, je kunt jouw bestelling achteraf betalen via Klarna. Let er wel op dat hier meer kosten aan verbonden zijn, dan wanneer je jouw bestelling meteen afrekent. Ook de kosten van de eventuele retourzending zijn bij achteraf betalen voor uw eigen rekening. 

Kan ik BTW terugvragen als ik buiten de EU woon?

Ja, je kunt de BTW terugvragen als je goederen in Nederland hebt gekocht inclusief BTW.

Mijn bestelling is een cadeau, kan het ingepakt worden?

Als jouw bestelling een cadeautje is, kunt je dit aangeven bij de klantenservice via klantenservice@bosmenshop.nl of 0113-217970. Wij zullen het artikel dan mooi voor u inpakken!

Welke betaalmethodes zijn er?

Bij Bos Men Shop kun je kiezen uit de volgende betaalmethodes:

IDEAL
        PAYPAL
MASTERCARD        VISA
BANCONTACT        GIROPAY

        KLARNA

Hoeveel verzendkosten betaal ik?

Bij Bos Men Shop betaal je binnen Nederland, België en Duitsland geen verzendkosten wanneer jouw bestelling een waarde van minimaal €30 heeft. Is de bestelwaarde minder dan €30? Dan betaal je €2,99 aan verzendkosten. Voor verzending naar andere landen brengen wij extra kosten in rekening, deze verschillen per bestemming en zullen automatisch bij de totale orderwaarde worden opgeteld.

Word ik op de hoogte gehouden van de levertijden?

Ja, in de winkelmand communiceren wij altijd de verwachte leverdatum voor specifiek jouw bestelling. Na verzending van je pakket ontvang je een ‘track en trace code’ hiermee kun je in de gaten houden of de bezorger deze leverdatum redt.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Wanneer je jouw bestelling wilt wijzigen of annuleren kun je het beste contact opnemen met de klantenservice via klantenservice@bosmenshop.nl of 0113-217970.

iDeal

iDeal is de makkelijkste betaalmethode. Je betaald in je eigen vertrouwde bankomgeving. Je kunt iDeal gebruiken : Rabobank, ABN Amro, ASR Bank, Friesland Bank, ING, SNS Bank, SNS Regio Bank, Triodos Bank, van Lanschot bankiers en Knab Bank.

Credit Cards

We accepteren de volgende credit cards: Mastercard en Visa. Bij betaling vult je jouw creditcardnummer, vervaldatum en CID/CVC code in. Deze code CID/CVC vind je aan de achterzijde van je creditcard. De gegevens worden naar je creditcardmaatschappij verstuurd. Wanneer de transactie is geautoriseerd, ontvang je hierover bericht. In veel gevallen wordt het bedrag aan het einde van de maand van jouw rekening afgeschreven (raadpleeg voor meer informatie je creditcardmaatschappij).

PayPal

Paypal is een internationale online betaalservice waarbij je een account kunt openen met behulp van enkel een e-mailadres.

Giropay

Giropay is een online-betaalplatform van de Duitse banken, vergelijkbaar met het Nederlandse iDeal.

Bancontact

Bancontact zijn betaalplatformen van de Belgische banken waarmee online betalingen kunnen worden gedaan, vergelijkbaar met iDeal.

Achteraf Betalen - Klarna

Klarna factuur biedt de mogelijkheid tot achteraf betalen, waarbij je eerst jouw bestelling krijgt thuisgestuurd en daarna pas betaalt. De factuur krijg je dan via e-mail toegestuurd. Dit is mogelijk tot een bedrag van € 600,-. Dit bedrag kan oplopen naarmate je vaker met Klarna bestelt. Voor een bestelling met Klarna betaal je €1,95 transactiekosten. Bestellingen via Klarna zijn alleen mogelijk naar adressen in Nederland.

Klarna voert een gegevens controle uit ter goedkeuring van de factuur. Mocht je bestelling niet geautoriseerd worden raden wij aan voor een andere betaalwijze te kiezen. Vanwege de strikte privacyrichtlijnen die Klarna voert, kunnen wij jou geen informatie geven over de reden van een eventuele afkeuring. Voor vragen hierover dien je contact opnemen met de klantenservice van Klarna.