Powered by Smartsupp

Verzenden & Bezorgen


Wordt jouw vraag in de onderstaande FAQ niet beantwoord? Neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@bosmenshop.nl of 0113-217970.

Moet ik verzendkosten betalen?

Meestal niet; bij een bestelling van minimaal €30 betaal je binnen Nederland, België en Duitsland geen verzendkosten. Heeft jouw bestelling een waarde van minder dan €30? Dan betaal je €2,99 aan verzendkosten. Voor verzending naar andere landen dan hierboven genoemd brengen wij wel verzendkosten in rekening. Deze verzendkosten verschillen per bestemming en zullen automatisch bij je totale orderwaarde worden opgeteld. 

Welke bezorgopties kan ik kiezen?

Tijdens het bestelproces kun je de volgende opties kiezen:

- Thuislevering door PostNL (overdag)
- Thuislevering door PostNL ('s avonds)
- Afhaalpuntlevering (PostNL, DHL, DPD)

Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een ander adres?

Ja, je kunt jouw bestelling ook op een ander adres laten afleveren, dit adres mag ook afwijken van het factuuradres.

Mijn bestelling is nog niet bezorgd, wat kan ik doen?

Vervelend dat je nog op jouw bestelling wacht! Wellicht heeft jouw zending vertraging opgelopen. Je kunt dit nakijken via de track and trace code die wij je per e-mail hebben toegestuurd. Kom je er niet uit of is er volgens jou iets anders aan de hand? Neem dan contact op met onze klantenservice via  klantenservice@bosmenshop.nl of 0113-217970.

Wat betekent het als mijn pakket volgens de Track & Trace nog niet door de bezorger is ontvangen of verwerkt?

Dit houdt in dat de zending wel aangemeld is bij de bezorger, maar hier nog niet fysiek in het verzendproces is opgenomen. Is jouw bestelling vandaag door ons verstuurd? Dan kun je deze zending vanaf ongeveer 19.00 uur vanavond volgen via de Track and Trace. Vaak is via de Track & Trace code het verwachte bezorgmoment wel al zichtbaar. Houd er rekening mee dat dit bezorgmoment kan verschuiven door vertraging. Met vragen over de status van jouw pakket kun je altijd contact opnemen.

Kan ik mijn bestelling bij een afhaalpunt laten bezorgen?

Ja, dat is mogelijk. Kies dan voor de verzendmethode: 'afhaalpuntlevering'. Je kunt dan zelf een afhaalpunt bij jou in de buurt selecteren.

Kan ik mijn bestelling laten inpakken als cadeau?

Ja, dat is mogelijk. Hiervoor kun je het beste even contact met ons opnemen via 0113-217970 of klantenservice@bosmenshop.nl, houd voor een snelle afhandeling meteen jouw ordernummer bij de hand.

Door wie wordt mijn bestelling geleverd?

Zendingen naar Nederlandse huisadressen worden door PostNL geleverd. Zij bezorgen uw bestelling overdag op het door u aangegeven afleveradres.  Kies je voor 'afhaalpuntlevering' dan kun je naast PostNL ook kiezen voor DHL of DPD. Je kunt jouw pakketje dan afhalen bij het door jouw gekozen afhaalpunt.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Staat de postbezorger voor een dichte deur? Dan zal jouw pakketje bij de buren worden aangeboden. Zijn deze ook niet thuis of willen zij het pakketje niet aannemen. Dan zal jouw zending de volgende dag bij jou thuis opnieuw aangeboden worden. Ben je dan ook niet thuis? Dan zal jouw zending afgegeven worden op een PostNL afhaalpunt bij jou in de buurt.

Zendingen waarvoor getekend moet worden zullen alleen bij jou thuis of op een afhaalpunt afgeleverd worden.