• Gratis verzending in Nederland, België & Duitsland

Veelgestelde vragen

Hoeveel verzendkosten betaal ik?

Bij Bos Men Shop betaalt u geen verzendkosten binnen Nederland en België. Voor verzending naar andere landen brengen wij extra kosten in rekening, deze verschillen per bestemming en zullen automatisch bij uw totale orderwaarde worden opgeteld.

Hoe snel wordt er geleverd?

Wij proberen de leveringen zo snel mogelijk te verzenden. Ons streven is een bestelling die voor 12:00 binnen is dezelfde dag te verzenden. Normaal gesproken wordt de bestelling dan de volgende dag bezorgd. Soms moet een levering uit een ander filiaal komen en kan de levertijd oplopen naar 3 werkdagen. Bestellingen buiten Nederland kunnen één tot enkele dagen langer onderweg zijn.

Word ik op de hoogte gehouden van de levertijden?

U ontvangt een ‘track en trace code’ hiermee kunt u de geschatte levertijd volgen.

Door wie wordt mijn bestelling geleverd?

Alle leveringen vinden plaats met TNT Post. Zij bezorgen uw bestelling overdag op het door u aangegeven afleveradres. Mocht er niemand aanwezig zijn dan wordt de bestelling de volgende dag nog een keer aangeboden. Indien er dan niemand aanwezig is, kunt u de volgende dag uw bestelling ophalen bij het dichtstbijzijnde postkantoor. Tip: U kunt uw bestelling ook op uw werk laten afleveren, dan weet u zeker dat u het snel ontvangt.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Als er niemand thuis is wordt de bestelling de volgende dag nog een keer aangeboden. Indien er dan niemand aanwezig is kunt u de volgende dag uw bestelling ophalen bij het dichtstbijzijnde postkantoor.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres ontvangen?

Dat kan! Klik onder "uw gegevens" op "alternatief adres opgeven", hier vult u de juiste gegevens in.

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

U ontvangt een orderbevestiging en afhankelijk van uw betaalwijze een betalingsbevestiging. Zodra uw bestelling is ingepakt en verstuurd, ontvangt u een e-mail met een Track & Tracecode, hiermee kunt u de status van uw bestelling volgen.

Is de collectie op www.bosmenshop.nl gelijk aan die in de winkels?

Niet alle artikelen die in de winkels aanwezig zijn staan ook op de webshop. We proberen natuurlijk wel zoveel mogelijk artikelen op de webshop te plaatsen.

Hoe plaats ik de bestelling?

Plaats het product van uw keuze in de shoppingbag door op de knop "Plaats in shoppingbag" te klikken. Klik vervolgens op "Verder winkelen" om het assortiment verder te bekijken, op "Direct betalen" om af te rekenen of op "Naar shoppingbag" om uw bestelling te wijzigen. Heeft u alles wat u zoekt? Vul dan uw contact gegevens in en doorloop de stappen van betaling.

Ik heb een kortingscode, waar voer ik deze in?

Indien u een kortingscode heeft ontvangen, kunt u deze invullen door in de shoppingbag op de link 'heeft u een kortingscode?' te klikken. De kortingscodes zijn niet hoofdlettergevoelig.

Kan mijn bestelling toch uitverkocht zijn?

Het is mogelijk dat uw aankoop ook tegelijkertijd door een andere klant in de winkel wordt gekocht. We proberen dan hetzelfde product vanuit een ander filaal te verzenden of u krijgt uw geld terug.

Wat gebeurt er als een artikel wordt geannuleerd?

Met de grootst mogelijke zorg monitoren wij voortdurend ons online assortiment. Voor de levering van uw bestelling zijn wij afhankelijk van meerdere factoren. Helaas kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat tijdens het verwerken van uw bestelling blijkt dat een product dat u besteld heeft, niet meer op voorraad is of niet aan de door ons gestelde kwaliteitseisen voldoet. In dit geval wordt het aankoopbedrag van het artikel aan u gecrediteerd.

Ik wil iets retourneren, wat moet ik doen?

Volg de instructies op het retourformulier dat in de doos zit. Breng het pakje naar het dichtsbijzijnde postkantoor en frankeer het pakje. Zodra het pakje bij Bos Men Shop B.V. is ontvangen gaan we aan de slag met uw retour.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

De verantwoordelijkheid en de kosten van het retourzenden komen voor uw rekening, tenzij anders is overeengekomen (in geval van gebreken bijvoorbeeld). Wanneer u de bestelling ongefrankeerd retourneert, zijn wij genoodzaakt extra kosten à € 13,50 in rekening te brengen.

Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?

U heeft het recht uw bestelling binnen 14 dagen te retourneren. Het recht op restitutie vervalt na 14 dagen. Houdt u bij het retourzenden met onderstaande rekening:
Helaas kunt u bepaalde producten uit hygiënische of praktische overwegingen niet retour sturen. De volgende artikelen kunt u alleen retourzenden mits de verpakking nog steeds verzegeld is:
- Ondergoed
- Onderbroeken
- Onderhemden
- Sokken
Retouren worden alleen in behandeling genomen als de bestelling ongeschonden en in originele verpakking wordt geretourneerd.

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

In onze algemene voorwaarden staat dat we uw retour maximaal 14 in behandeling mogen houden. In de praktijk proberen we alles natuurlijk veel sneller af te handelen. We streven ernaar uw geld binnen 3 werkdagen terug te betalen.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Als er iets niet klopt met de bestelling die u heeft ontvangen of (een deel van) uw bestelling is beschadigd, dan kunt u contact met ons opnemen. Wij zullen u dan adviseren wat te doen en u helpen het probleem op te lossen! Mail naar klantenservice@bosmenshop.nl of bel naar Evert, 0113-217970.

Kan ik de webaankopen terugbrengen in de winkels?

U kunt uw product ook retour brengen in één van onze winkels. De teams in de winkels hebben de bevoegheid om zo mogelijk direct samen met u een oplossing te zoeken. Bij sommige servicevragen kan het mogelijk zijn dat we informatie vragen bij de fabrikant of serviceafdeling. Het terugstorten van uw betaling is uitsluitend mogelijk via uw bankrekening of credit card. U krijgt uw geld dus niet direct contant retour in de winkel.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Wanneer u de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice. Mail naar klantenservice@bosmenshop.nl.

Schrijf u in voor de nieuwsbrief en wees als eerste op de hoogte van onze acties en aanbiedingen!
Nee, bedankt!