Powered by Smartsupp

Mijn Account


Wordt jouw vraag in de onderstaande FAQ niet beantwoord? Neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@bosmenshop.nl of 0113-217970.

Hoe maak ik een account aan?

Op de laptop of computer klik je rechtsboven op 'mijn account'. Op mobiel zit deze knop bovenin de menu-balk. Vervolgens klik je op 'maak een account aan'. Je kunt nu jouw gegevens in de rechterhelft van de pagina invullen. Klik op de oranje knop en jouw account is aangemaakt!

Hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?

Wil je inloggen in jouw account maar weet je jouw wachtwoord niet meer? Klik dan simpelweg op: 'ik ben mijn wachtwoord vergeten'. Laat vervolgens jouw e-mailadres achter en wij sturen een nieuw (tijdelijk) wachtwoord naar je op.

Wil je jouw wachtwoord graag veranderen; niet omdat je hem vergeten bent maar uit veiligheidsredenen? Log dan in op jouw account en kijk in het tabje 'Jouw profiel'. Hier vind je naast jouw e-mailadres de knop 'wachtwoord wijzigen'.

Hoe verander ik mijn emailadres?

Om je e-mailadres te veranderen log je in op jouw account. Vervolgens klik je in het tabje 'Jouw profiel' op 'E-mailadres wijzigen'. Je vindt deze knop bij logingegevens naast jouw huidige e-mailadres. Vul hier je nieuwe e-maildres in. Je dient dit wel even te bevestigen door jouw wachtwoord in te voeren.

Hoe ontvang ik de nieuwsbrief?

Scroll even helemaal naar beneden. Je ziet daar een invulveld onder de titel 'Mis geen enkele actie of kortingscode!' Vul hier je e-mailadres in en bevestig met een enter of klik op het oranje knopje. Gelukt!

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

Nee, hoor je kunt bij ons ook bestellen zonder een account aan te maken.