• Gratis verzending in Nederland, België & Duitsland

Retouren & Service

14 DAGEN BEDENKTERMIJN

Als u via Bos Men Shop kleding koopt heeft u 14 dagen de tijd om te kijken of het product aan uw eisen voldoet. Dat betekent dat u het gewoon kunt passen en beoordelen zoals u dat in de winkel ook zou doen, gedragen kleding kunt u niet meer terugsturen.

RETOUR STUREN

Is het artikel toch niet naar uw zin of is de maat niet goed, dan kunt u het heel makkelijk terugsturen. Volg de instructies op het bijgeleverde formulier, breng het pakket naar het dichtstbijzijnde postkantoor en frankeer uw zending. Na ontvangst zal uw retour zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen, worden afgehandeld. Wij kunnen uw retour natuurlijk alleen in behandeling nemen wanneer de bestelling ongeschonden wordt teruggestuurd. Als u het retourfurmulier kwijt bent kunt u hier het modelformulier voor herroeping downloaden als PDF of Word bestand.

SERVICE EN RETOUREN IN ONZE WINKELS

U kunt uw bestelling ook retour brengen of ruilen in één van onze winkels. Dit is gratis en u kunt direct samen met een medewerker naar een oplossing kijken. Als u uw aankoopbedrag retour wilt zal dit niet contant in de winkel worden uitgekeerd, maar worden teruggestort via de originele betaalmethode.

RUILEN

Als de kleur per ongeluk toch tegenvalt of het artikel niet past, mag u het natuurlijk ook ruilen voor een ander artikel uit onze collectie. Volg hiervoor dezelfde stappen als bij het retour sturen en vul op het retourformulier de productcode en maat van het gewenste artikel in.
TIP : Bel of mail alvast even welk artikel u als ruiling wilt ontvangen, zodat wij dit voor u kunnen reserveren.

uitzonderingen

 De volgende artikelen kunt u alleen retour sturen in verzegelde verpakking:
- Ondergoed
- Onderbroeken
- Onderhemden
- Sokken

Klachten

Als er buiten uw schuld om bij normaal gebruik een defect aan uw artikel is ontstaan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Stuur een omschrijving van uw klacht onder vermelding van order en artikelnummer, liefst met één of meerdere foto's naar klantenservice@bosmenshop.nl. Wij zullen dan in overleg met u zo snel mogelijk een passende oplossing zien te vinden. 

 

Schrijf u in voor de nieuwsbrief en wees als eerste op de hoogte van onze acties en aanbiedingen!
Nee, bedankt!